Dakpannenverkoop Touché groot succes

Of je nu op zoek was naar een grote partij of naar één moeilijk verkrijgbare dakpan, er was voor elk wat wils tijdens de uitverkoop van de bouwmaterialen van Aannemersbedrijf Van Koolwijk. De mooie opbrengst van €1100,- komt geheel ten goede aan volleybalvereniging Touché.

dakpannenAl voordat de hekken van de werkplaats werden geopend stonden de eerste koopjesjagers – mét aanhangers – al op de stoep. Vooral in de ochtend was het een drukte van belang en waren niet alleen de dakpannen in trek; ook dakgoten, een schafkteet, deuren en kozijnen gingen als zoetje broodjes over de toonbank. Dat echte doe-het-zelfvers ochtendmensen zijn bleek wel toen het ’s middags rustiger werd en de dagopbrengst werd afgesloten met €  1100,- euro. Ook op dit moment zijn er nog kozijnen, 35 fietsenstandaards met betonnen voet, een zandslijpsteen en vier stalen spanten te koop. Kijk voor meer informatie op www.marktplaats.nl.

Touché is enorm blij met de opbrengst en is op deze manier het nieuwe seizoen bijzonder goed van start gegaan. Dat was natuurlijk niet mogelijk geweest zonder Aannemersbedrijf van Koolwijk. Chris en Joke: dank je wel,dank je wel, dank je wel!!!

22/09/2009 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post