De Oversteek Dreumel succesvol op scholentoernooi

Zaterdag 11 februari was er na 2 jaar dan eindelijk weer een volleybalscholentoernooi. Dit was als afsluiting van de volleybalclinics. Dit toernooi werd georganiseerd door 3 volleybalverenigingen. Isala, Touché en Siok i.s.m. Actief Maas en Waal.

Met 6 teams , waarvan 2 teams met wel 10 kids van De Oversteek , werd het toernooi gespeeld in de Rosmolen in Beneden-Leeuwen. Elk team speelde 5 wedstijden en tijdens de laatste wedstrijd werden de beslissende punten gescoord. Het was een spannende strijd tot het einde.

Team 1 van De Oversteek met Jurre, William, Magda , Ella en Britt werd 1ste. Dit betekent dat de wisselbeker weer een jaar op de Oversteek in Dreumel staat.

12/02/2023 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post