Even voorstellen….

Het is jullie vast niet ontgaan dat er wat nieuwe namen op de trainerslijst staan. We zijn als club heel blij dat we 3 nieuwe trainers hebben kunnen contracteren voor komend seizoen. Kees van Asch zal zich gaan ontfermen over dames 1, terwijl Erik Lentze en Yadollah Bashtbavi (roepnaam “Bavi”) nemen de jeugd, mini’s en dames 3 voor hun rekening. Deze nieuwe gezichten zal je komend seizoen regelmatig tegenkomen in sporthal Trumele. Twee van de nieuwe trainers stellen zich alvast voor……

Kees van Asch:
Graag wil ik mij even voorstellen als nieuwe trainer van het eerste damesteam van jullie vereniging. Mijn naam is Kees van Asch, woonachtig in Tiel en van het uitstekende bouwjaar 1950 (gehuwd met Anneke, twee zonen: Frank en Roy, werkzaam bij de Rabobank in Tiel). De oudere leden zullen mij vast nog wel kennen, want in mijn wat actiever volleybalcarrière heb ik vele jaren tegen diverse teams uit Dreumel mogen spelen. Ik moet eerlijk zeggen dat het altijd een genoegen was om tegen de nu ouwe hap (Leo, Theo, etc.) te mogen ballen.
Naast het spelen van wedstrijden ben ik al snel in het trainerswereldje terecht gekomen. Als beginneling bij heren 5 en 6 van VES werd het al snel dames 1 in Tiel en na het behalen van het trainersdiploma lag de weg open om hogerop te gaan trainen. Doordat ik jarenlang een bestuursfunctie heb gehad bij eerst VES en later Tivoc en fluiten ook erg leuk vond, bleven de ambities om verder te gaan op een hoger niveau in het trainersgilde beperkt.

In Tiel heb ik zo’n beetje alles getraind, van dames recreanten tot de hoogste competitieteams. En zeker niet onbelangrijk: ook diverse jeugdgroepen heb ik mogen trainen. Zeker als je met talentvolle jeugdspelers kunt en mag werken (derde bij Open Club C-jongens) geeft dat veel voldoening. Na vele jaren competitie spelen ben ik als trainer verder gegaan en werd assistent bij diverse teams vanaf promotieklasse (SKV, later Scylla), derde divisie (Renswouw) en tweede divisie (Volvera). Bij VoCASA werd ik zelfs als teambegeleider/manager gevraagd en mocht als assistent-coach van dit team in de eerste divisie de prestaties van de mannen op papier zetten.

Naast het trainen ben ik al ruim 10 jaar lid van de Werkgroep Talent Ontwikkeling binnen de regio Nieuw Gelre met als taak de organisatie van en rond de selectiedag en het eindtoernooi voor de diverse selectiegroepen. Bovendien ga ik met heel veel plezier voor het derde jaar aan de slag bij de meisjes B-groep in Wageningen. Na veertig jaar van spelen, fluiten, coachen, besturen etc mag ik dit seizoen dames 1 van Touché begeleiden. Voor mij een compleet nieuw team en voor de dames een nieuwe trainer.
Ik heb er vertrouwen in dat we er met elkaar een leuk seizoen van kunnen maken. Graag zie ik de andere leden van Touché als supporter bij onze wedstrijden.

Bavi:
Mijn naam is Yadollah Bashtbavi en mijn roepnaam is Bavi. Ik ben 59 jaar oud en ik geef gymles op een basisschool in Amersfoort. Ik heb ALO gestudeerd en ben volleybal gediplomeerd en op dit moment ben ik volleybaltrainer bij Switch, een volleybalvereniging in Amersfoort. 14 jaar geleden was ik voor 7 jaar werkzaam in het zwembad als instructeur. Vroeger zat ik in de nationale ploeg van iran en 35 jaar geleden won ik daarbij de bronze medalle bij de militairi wereldkampioenschappen.

20/07/2009 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post