Start seizoen 2018-2019

Met de start van het nieuwe schooljaar beginnen volgende week ook weer de trainingen bij volleybalvereniging Touché.

Op maandag zoals gewoonlijk de trainingen van de recreantenteams om 20.00 uur.
Op dinsdag is er wel wat veranderd. De trainingen voor de minigroepen beginnen iets later. Van 17.15u tot 18.15u start de eerste groep. Niveau 2 en 3 trainen dan in nieuwe teams met Elly en Thijs. Daarna van 18.15u tot 19.15u de teams van niveau 4 en 5. Monique, John en Elly verzorgen hierbij de trainingen.

Jeugd
Om 19.15u moet het jeugd B-team een veld opgebouwd hebben om met Sander te gaan trainen tot 20.45u. Om 19.00u moet de A-jeugd klaar zijn voor een training met Peter en Tanja tot 20.30u. Daarna geeft Peter nog het damesteam een training tot 22.00u. Een volle dinsdag dus.

Volleybal proberen ?
Wie een keer iets nieuws wil proberen kan 3 keer gratis meetrainen. Voor informatie over de minitraining, bij welk team je het best past, kun je een mailtje sturen naar Monique Riepe, familie.riepe.6621ld@canaldigitaal.nl en voor informatie voor de jeugd naar Tanja: twakverm@hetnet.nl.

Touché hoopt weer op een gezellig en sportief seizoen met jong en oud.

13/08/2018 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post