Leuk tijdverdrijf in de kerstvakantie!

In de kerstvakantie vond weer het jaarlijkse kerstvolleybaltoernooi plaats. Een mooi aantal van 54 kinderen had zich opgegeven voor deze 34e editie! Voor de kerstvakantie hebben de groepen 3 t/m 8 volleybalclinics gehad tijdens de gymles o.l.v. Gerrit van Actief Maas en Waal met hulp van Helma, Elly, Lisette en Monique van Touché. Alles wat ze geleerd hadden, konden ze meteen in praktijk brengen.
De kinderen van groep 3 t/m 5 speelden het circulatievolleybal en groep 6 t/m 8 speelden smashvolleybal, met maar liefst 8 teams.  De strijd om de eerste plaats bij de bovenbouw ging tussen team De Herdertjes met Vonne, Femke J., Toine en Martijn de J. en team De Kerstmutsen met Davide, Meke, Gwen en Amjad. Het laatstgenoemde team ging met de eer strijken dit jaar.
Bij de onderbouw waren er minder teams en daarom ook geen finale-wedstrijd. Deze teams speelden allemaal 4 wedstrijden. Team Rendieren met Joris, Mirna, Keano en Eva had hier de meeste punten bij elkaar gesprokkeld en werd de winnaar!

Alle kinderen bedankt voor het meedoen én alle vrijwilligers bedankt voor het helpen!

30/12/2017 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post