Meisjes C bezet knappe 3e positie

De meiden van het C team draaien een prima eerste helft van de competitie. Na het kampioenschap van vorig jaar is het team bij elkaar gebleven en komen ze nu opnieuw uit in de C-jeugd competitie. De meiden zijn persoonlijk maar ook als team enorm gegroeid en trainen 2x per week onder leiding van Manon Schiltmans en Michel Megens. Deze zaterdag werd er gespeeld tegen Trivos MC4. Een wedstrijd met ups en downs maar uiteindelijk beschikte Touche toch over meer kwaliteit. Brechtje Lansdaal speelde een zeer sterke wedstrijd en scoorde menig puntje aan het net. Door haar lengte heeft een een groot voordeel tegenover de vaak kleinere tegenstanders. Er werd veel servicedruk gelegd waarin Christien Heijnen met de sterke service mooie punten scoorde. Door hard werken en prima teamwork wisten de meiden zich meermaals van achterstand terug te knokken en de set alsnog te winnen. Uiteindelijk was de wedstrijdwinst met 3-1 voor Touche waardoor zij nu een keurige 3e plek in de competitie bezetten. Meisjes C speelt nog 2 uitwedstrijden, beide keren tegen Trivos. Onbetwiste koploper in deze eerste helft van de competitie is het team van Switch die slechts 1 set hebben verloren (tegen Touche 😉 ).

25/11/2017 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post