JB1 van Touché kampioen!

De laatste training van het seizoen was een bijzondere avond voor de jeugd. De mini’s hebben een leuke training gehad met allerlei spellen.

De B en de C jeugd heeft het afgesloten met een ouder- kind toernooi. Er waren veel ouders die fanatiekJB1 kampioen de wedstrijden tegen de jeugd speelden. De techniek van de ouders was soms niet aanwezig maar de lol in het veld was er zeker. De strijd om van de ouders te winnen was er natuurlijk ook.

Aan het einde van de training kwam de voorzitter nog even langs met een verassing voor de JB1. Jeanne had voor het team een medaille van de Nevobo en een bosje bloemen omdat ze kampioen geworden zijn in de hun klasse. Maud, Jitske, Anne, Katja, Sam, Rens, Thijs en Charlotte gefeliciteerd!

29/05/2016 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post