Prachtige nieuwe tenues voor jeugd van Touche

TotaalZaterdag was het weer een dag met thuiswedstrijden voor de jeugdteams van Touché. Voor de wedstrijden konden beginnen was er even een kort woordje van de voorzitter Jeanne van Lubeek. Want na lang wachten was het eindelijk zover, de nieuwe shirts konden getoond worden aan de teams en de sponsors. Jeanne bedankte de sponsors namens de jeugd en de mini’s met een mooie bos bloemen. Na de het maken van de groepsfoto konden de wedstrijden beginnen.

Het spelen in de nieuwe shirts ging prima al waren de uitslagen wat wisselend. De nieuwe wedstrijdballen, gekocht via de Rabobank Clubaktie zorgden ook niet bij alle teams voor winst.totaal 2

JB1 won met 3-2 van Boemerang Komeet, JB2 pakt de eerste punten maar verliest met 3-2 van Pegasus en het C-team verloor met 3-1 van Volvera.

Touché bedankt PG Kusters BV, Lighthouse, Enorm Dick Smits en Verbruggen Transport voor de mooie shirts

01/02/2016 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post