Wie gaat er mee naar een avond topvolleybal ? (voor jeugd en minileden)

Op zaterdag 16 januari 2016 organiseert Touche voor alle jeugd en minileden een supergave volleybalavond !!

We kunnen die avond een topwedstrijd bijwonen van eredivisie team Seesing Personeel/Orion heren 1 (http://orionvolleybal.nl/heren-1/) vs. Inter Rijswijk heren 1 (h20151128_HvD_HS1_Rijswijk_Cook_netttp://www.interrijswijk.nl/teams/heren/heren-1). De eredivisie is het hoogst haalbare niveau in Nederland en het is dan ook een buitenkans om met onze kinderen hier bij te kunnen zijn. Orion is de oude club van onze trainer Michel Megens.

Omdat we met een (gesponsorde) bus willen gaan is het van belang dat we weten hoeveel kinderen mee willen naar deze wedstrijd. De wedstrijd begint om 20.00 ’s avonds en wordt gespeeld in de Topsporthal Achterhoek in Doetinchem. We zullen rond 18.00u vanuit Dreumel vertrekken.  De verwachting is dat we rond 23.00u terug zijn in Dreumel. Precieze details volgen uiteraard nog !

Wil je mee naar een avondje Nederlands topvolleybal ? Geef je dan gauw op !

Stuur voor 5 december a.s. een mailtje naar info@vvtouche.nl o.v.v. ORION met je naam en je team waarin je speelt.

Namens de jeugdcommissie
Peter & Marieke

02/12/2015 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post