Touché-Fest, Volleybalverenging Touché viert 25 jarige bestaan groots

Dit jaar bestaat volleybalvereniging Touché 25 jaar. Om dit jubileum te vieren organiseerde Touché op zaterdag 24 oktober een ‘Touché-FEST voor leden, oud-leden, supporters en belangstellenden. Het was een noemenswaardige dag vol sport, plezier en gezelligheid.

De vele vrijwilligers zijn druk in de weer geweest en hebben de sporthal een complete metamorfose gegeven. Een derde van de zaal was aangekleed in Oktoberfeststijl. Het andere gedeelte stond compleet in het teken sport en plezier. Met name het indrukwekkende Bossaball veld was voor alle deelnemers geweldig. Er werden clinics gegeven voor leden, oud-leden en belangstellende.

Bossaball is eIMG_7284en balspel dat gespeeld wordt door twee teams. Het combineert volleybal, voetbal, gymnastiek en capoeira. Het speelveld bestaat uit luchtkussens en trampolines met een net in het midden.

Daarnaast werd er in de zaal stilgestaan worden bij de rijke historie en mooie momenten van Touché. Voor de kleinste kinderen was er een clown aanwezig zijn.  Later op de avond hebben alle gasten kunnen genieten van een ‘oktober’ BBQ en barste het feest los. Er is volop genoten tot in de kleine uurtjes (gelukkig ging de klok wel een uurtje terug).
Vijfentwintig jaar geleden is Touché ontstaan uit een fusie van twee verenigingen: de Eagles en Binair. Touché is een gezellige volleybalclub met voor ieder wat wils. Zo beschikt de club over herenteams, damesteams, jeugdteams en recreantenteams. Ook is er een enthousiaste groep mini’s die wekelijks trainen en regelmatig deelnemen aan een toernooi.

De vereniging heeft teams die acteren op verschillende niveaus. De recreantenteams spelen mee in de Maas & Waal Recreantenvolleybalcompetitie waarin verschillende klassen zijn onderverdeeld. De jeugd is altijd een speerpunt van Touché geweest. Hier wordt veel in geïnvesteerd. Om het niveau van de jeugd naar een nog hoger niveau te brengen.

Dat saamhorigheid en gezelligheid begrippen zijn die goed bij de vereniging passen blijkt wel uit de grote opkomst van gisteren.

Touché bedankt dan ook de feestcommissie, de horeca uitbaters en alle vrijwilligers die een handje hebben geholpen om dit jubileum tot een groot een succes te maken.

www.vvtouche.nl

Enkele foto’s – https://picasaweb.google.com/102596319077666447426/ToucheFeest2015?authkey=Gv1sRgCLSizJKHrpTCfg

25/10/2015 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post