Dames 2 pakt winst in Nijmegen

Met een team van 6 personen ging dames 2 donderdag avond naar Nijmegen. Er staan er wel veel  op de team foto maar door allerlei omstandigheden was het een klein groepje wat ging volleyballen. Tijdens het inspelen werd er door coach Helma opgewezen dat er een aantal dames een harde service hadden. Dus het advies was op de tenen en laag zitten. Dit lukte de eerste set echt niet. De dames van Vocasa 11hadden inderdaad een erg moeilijke service en Touché stond al snel met 13-3 achter. Toen de lastige service redelijk onder controle was , kon Touché ook zelf bouwen aan een eigen aanval .Puntje voor puntje kwam het team dichterbij.  De eerste set duurde lang maar werd wel gewonnen door Touché met 25-23. Dit zorgde voor een mentale tik bij Vocasa. De laatste drie sets werden ruim gewonnen door Touché door een geconcentreerd  spelletje met veel samenwerken en mooie aanvallen.  Door deze overwinning staat dames 2 tweede in de poule en mag het donderdagavond thuis spelen tegen de nummer 1, Vocasa 10.

05/10/2014 This post was written by Categories: NieuwsWedstrijdverslagen dames Comments are off for this post