Ouder Kind Toernooi zeer geslaagd !

In een warme sporthal werd vanavond de laatste training van het volleybalseizoen gehouden voor de mini’s en jeugd van Touche. En wel in een bijzondere vorm: de ouders waren namelijk gevraagd door de trainers om mee te trainen met hun kinderen. Hierdoor konden de ouders zelf ervaren wat de kinderen leren op de training en hoe lastig sommige oefeningen soms zijn. Onder leiding van onze bevlogen jeugdtrainer Daan Kleinbussink gingen de ouders er helemaal voor. De nodige zweetdruppels parelden op de voorhoofden. Uiteraard werden er ook wedstrijdjes tegen elkaar gespeeld en om de gemoederen een beetje af te koelen kregen kinderen en ouders aan het einde van de training een lekker waterijsje, wat bij deze temperatuur geen overbodige luxe was. Nu kan iedereen genieten van een welverdiende zomerstop. In augustus gaan we weer van start met het nieuwe seizoen. Fijne vakantie allemaal !

OK1 OK2 OK3 OK4 OK5 OK6 OK7 OK8 OK9 OK10 OK11 OK12 OK13 OK14 OK15 OK16 OK17 OK18 OK19 OK20 Hoepelspel

20/05/2014 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post