Twee miniteams van Touche winterkampioen !

De mini’s van Touche hebben het eerste halfjaar van de volleybalcompetitie in de regio Rivierenland succesvol afgesloten. Maar liefst 2 teams van Touche mochten de titel Winterkampioen op hun naam schrijven, te weten, Touche 1 bestaande uit Julia Hol, Joeri Megens, Aaron van der Steege, Inge van Schip, Lindy Strik en Demi Scheepers o.l.v. coaches Karin Hol en Michel Megens eindigden op de 1e plaats op niveau 5.

De meiden van Touche 4, Esme van Oort, Eva Hoogervorst, Femke Heesakker, Hilde Reuser, Maud van Middendorp en Jamie van den Dries waren eigenlijk vanaf het begin van het volleybalseizoen al een serieuze kandidaat voor het kampioenschap. Menig toernooi werd zonder verliespunten afgesloten en uiteindelijk werden zij dan ook overtuigend kampioen op niveau 4 o.l.v. coaches Sandra Heesakker en Patrick van Oort.
Vanzelfsprekend is Touche erg trots op 2 kampioenen en vol vertrouwen wordt dan ook uitgekeken naar de 2 helft van het seizoen. Op 19 januari 2014 wordt het eerste toernooi van de 2e competitiehelft gespeeld en dat zal plaatsvinden in Millingen a.d. Rijn bij volleybalvereniging Switch ‘87.
Touche 4 winterkampioen

17/12/2013 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post