Gratis naar jeugdinterland Nederland – Italië ??

Poster jong Nederland ItalieOp donderdag 2 januari aanstaande (in de Kerstvakantie) staan de dames jeugdteams van Nederland en Italië tegenover elkaar in Sportcentrum Arcus te Wijchen.Voor Touche leden is het mogelijk om deze wedstrijd GRATIS te bezoeken. Een unieke kans om topvolleybal  te zien in een prachtige accommodatie !

De wedstrijd start om 20.00u.
Wil jij deze wedstrijd bijwonen, dan kun je kosteloos kaarten reserveren.
Opgeven ?
Stuur uiterlijk 18 december 2013 een mail naar Marieke den Haan (rob.marieke@hetnet.nl) met daarin je naam, team, telefoonnummer en het aantal kaarten dat je wilt reserveren. De kaarten kunnen dan afgehaald worden op een nader door te geven tijdstip en datum.
E.e.a wordt mogelijk gemaakt door sportcentrum Arcus en volleybalvereniging Trivos uit Wijchen.
Geef snel je reservering door want OP = OP !

09/12/2013 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post