Geweldige opbrengst sponsorloop !!

Op dinsdag 12 november jl. werd er voor de jeug- en minileden van Touche een sponsorloop georganiseerd. Van tevoren hadden alle kinderen zoveel mogelijk sponsors benaderd om te proberen zoveel mogelijk geld op te halen voor de club. Ook was er een thema aan de sponsorloop verbonden, nl carnaval! In de meest mooie creaties kwamen de kinderen naar de sporthal in Dreumel. Voor de gelegenheid was er een officiele jury aangesteld met onder andere Prins Carnaval van Dreumel die de kinderen beoordeelden op de mooiste outfit.

In totaal werd er door alle kinderen het fantastische bedrag van maar liefst E 698,- bij elkaar gerend !! Dit bedrag zal worden besteed aan diverse activiteiten voor de kinderen gedurende het seizoen. De kinderen die het meeste hebben opgehaald waren:

1) Indy Hoks (N3) met E 46,20
2) Eva Hoogervorst (N4) met E 42,75
3) Harm Pijnenburg (jeugd C) met E 40,-

sponsorloop 2 sponsorloop 3

04/12/2013 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post