Uniformiteit vergoedingen

We hebben geconstateerd dat de vergoedingen binnen de vereniging niet eenduidig zijn.

Na een goede discussie is het volgende besloten:

De afgegeven vergoedingen voor dit jaar zullen we niet meer gaan herzien. De individuele afspraken die zijn gemaakt blijven staan

Vanuit het bestuur zijn we van mening dat de bereidheid om de club te helpen moet zijn op basis van vrijwilligheid.

Mensen die lid zijn van de vereniging en ouders van kinderen die spelen bij de vereniging die training geven doen dit omdat ze de vereniging willen helpen.

Vanuit de vereniging zal aan die mensen die structureel elke week een training verzorgen een trainersvergoeding worden aangeboden van € 100,- voor het seizoen.

Elk individu mag beslissen of ze deze trainersvergoeding accepteren of dat ze deze in de clubkas laten.

Met externe trainers die geen lid zijn van de vereniging of kinderen hebben die spelen bij de vereniging zal een individuele onderhandeling de vergoeding bepalen.

Binnen de vereniging zijn veel vrijwilligers. De naam vrijwilligers zegt het eigenlijk al hoe de vereniging deze mensen ziet.

Als bestuur vinden we deze mensen belangrijk en organiseren daarom elk jaar een vrijwilligersdag waar we deze mensen in het zonnetje zetten.

In het verleden is hier niet altijd consequent invulling aan gegeven maar staat bij deze weer scherp op het netvlies.

Namens het bestuur.

14/03/2013 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post