Start volleybalseizoen met lichte overlast MFA d’n Hoender

Beste leden,

Het volleybalseizoen gaat volgende week weer van start. Hopelijk is iedereen weer opgeladen na de vakantie. Zo ook de bouwvakkers, beheerders, schoonmaakploegen en alle andere betrokkenen bij het nieuwe MFA want er moet nog het nodige gebeuren ! Graag begrip voor deze situatie, eerst komt de rommel daarna het resultaat. We zijn ervan overtuigd dat we straks een prachtige accommodatie krijgen. Dit zal betekenen dat er een aantal zaken mogelijk niet gereed zijn of anders lopen zoals gewenst. Waaronder bijvoorbeeld het gebruik van materiaal. Alles moet nog even een plekje vinden. De ballen moeten nog opgepompt worden en er zullen diverse laagjes stof afgeklopt moeten worden.

Begrip en een helpende hand her en der doen wonderen.

17/08/2011 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post