Voorstelbrief nieuwe jeugdtrainer, Martin de Man

Beste jeugdleden, ouders, en kaderleden van Touche.

Via deze weg wil ik me even voorstellen als jullie nieuwe jeugdtrainer voor het seizoen 2011-2012

Mijn naam is Martin de Man

Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen, 1 zoon en 1 dochter

Ik ben opa van 4 kleinkinderen

Mijn passie is volleybal.

Sinds 1976 geef ik al training aan jeugd.

10 jaar actief geweest bij Trivos als mini trainer en aspiranten ( tegenwoordig C jeugd.)

Daarnaast heb ik ook recreatie spelers en gehandicapten training gegeven.

Bij Voreo Ravenstijn ben ik 6 jaar jeugdtrainer geweest van de mini`s tot A jeugd.

Daar ben ik nu mee gestopt.

Bij Atalante Horsen ben ik al voor het 12 seizoen jeugdtrainer daar trainde ik de mini`s, C jeugd, en meisjes B hoofdklassen. Voor het nieuwe seizoen 2011-2012 ben ik daar nog hoofdtrainer jeugd.

Doordat ik vorig jaar al benaderd ben door het bestuur van Touche of ik een nieuwe uitdaging wilde.

Heb ik de jeugd van Touche het afgelopen jaar een beetje gevolgd, met de mini toernooien heb ik vaak gekeken en kennis gemaakt met de begeleiding van de teams, Meisjes C heb ik de wedstrijd gezien tegen Hurry-up in Hernen en kennis gemaakt met hun coach en het team dus die moeten mij zich nog wel herinneren.

Doordat Voreo een nieuwe trainer heeft kunnen vinden, kon ik dus ingaan om wat gesprekken te voeren met jullie bestuur, door deze gesprekken ben ik enthousiast geworden en het bestuur ook.

Dat heeft het gevolg gehad dat ik jullie jeugdtrainer wordt in het seizoen 2011-2012.

Ik hoop dat ik de mini`s en het C team enthousiast kan maken om het spelletje volleybal nog leuker te maken.

Wat ik wel vraag is inzet, en respect voor elkaar, verder ben ik bereid om ieder die dat wil met raad en daad bij te staan.

Alle belangstellende die naar de training willen komen kijken zijn wat mij betreft van harte welkom.

Verder hoop ik dat we een leerzaam en een sportief seizoen hebben met veel plezier, en dat ik als nieuwe trainer snel een thuis gevoel zal hebben bij Touche.

Tot slot ben ik van 26 augustus tot 6 september nog afwezig vanwege een korte vakantie.

Met vriendelijke groet,

Martin.

Ingezonden brief Martin de Man

08/08/2011 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post