Noodkreet ! Opvolging wedstrijdsecretariaat !

Beste leden van Touché
Begin mei stuurde ik naar alle leden van Touché een oproep voor een nieuwe wedstrijdsecretaris voor jullie volleybalclub. Helaas heb ik geen enkele reactie ontvangen, ook bij de andere bestuursleden is voor zover ik weet geen reactie binnengekomen……………

Vandaar nogmaals een mail om de urgentie van het probleem duidelijk te maken aan alle Touché leden. In september stop ik met het wedstrijdsecretariaat van Touché. Het is van vitaal belang voor de club dat we een nieuwe wedstrijdsecretaris kunnen aanstellen bij de ALV in september 2011.
Het “format” voor de taken staat al helemaal op de rit en ik zal nog zorgen dat het begin van het volgend seizoen vlekkeloos kan verlopen m.b.t. team- en spelersopgaves en zaalhuur. Na de zomervakantie leg ik mijn bestuursfunctie neer vanwege interesse en (bestuurs)activiteiten in de paardensport.

Ik weet hoe belangrijk het is voor een club een goede en betrokken wedstrijdsecretaris te hebben.
Qua tijd kost het je ongeveer een half uur tot een uur per week. De meeste contacten verlopen digitaal dus het is handig als je de beschikking hebt over een pc met email en internet. Het is tevens de bedoeling dat je 4 tot 5x per lopend seizoen bij de bestuursvergadering aanwezig bent.

Mocht jij degene zijn die mijn werkzaamheden wil en kan overnemen, neem dan contact met mij of één van de andere bestuursleden op.
Zonder wedstrijdsecretariaat geen wedstrijden, geen trainingen en geen zaalbeschikbaarheid…..
Ik hoop van harte dat de Touché leden het belang inzien van de invulling van deze vacature !

Met vriendelijke groeten
Marieke den Haan
wedstrijdsecretaris Touché

22/06/2011 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post