Oproep voor nieuwe leden voor de Jeugd Activiteiten Commissie !

Hallo papa’s en mama’s van de mini’s en jeugd van Touché,

Na een aantal gezellige jaren organiseren van uitjes voor de jonge garde van Touché is het nu tijd om het stokje door te geven aan een enthousiaste, nieuwe club. Wij, Marly, Gery en Helma hebben er vanwege verschillende redenen voor gekozen aan het einde van dit sportjaar te stoppen met de Jeugd Activiteiten Commissie.
Om ervoor te zorgen dat de mini’s en jeugd volgend jaar niet zonder uitjes komen te staan, is Touché op zoek naar een aantal actieve ouders die de club willen voortzetten.
Het organiseren van de uitjes kost niet veel tijd. We kwamen gemiddeld 2 / 3 x per jaar samen (een ochtendje of avondje) om alle activiteiten door te spreken en te regelen. De club heeft hierin heel erg de vrije hand. Er is een budget en daarbinnen is alles mogelijk. Vaak komt het neer op een activiteit rond Sinterklaas en een overige activiteit, zoals zwemmen, naar het bos, bioscoop etc.

Dus, ben jij die persoon die de club niet verloren wil laten gaan en die ook graag de kinderen een extra dagje uit wil bezorgen, meld je dan nu aan bij Helma van Kruijsbergen (helmatje87@hotmail.com) en laat je organisatietalent de vrije loop!

Groetjes,
Marly van den Boom, Gery van Gaalen en Helma van Kruijsbergen.

28/05/2011 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post