Het laatste Mini competitie toernooi in Groesbeek hebben onze mini’s zondag 15 mei goed afgesloten.

Drie teams gingen al vroeg op pad naar Groesbeek. Ze liepen over van energie en enthousiasme, die ter plekke gebruikt werd in hun wedstrijden.

Touché 3(niv.4) wist 5 punten te verzamelen door 1wedstrijd gelijk te spelen, 2 te verliezen, waarvan ze 1 set gelijkspeelden. Uiteindelijk eindigde ze op een 5e plaats met 18 punten.

Touché 1(niv 6) verzamelde 8 punten door 2 wedstrijden te winnen en één te verliezen.  Het liep als een trein bij onze jongens en eindigde bij een herziene stand op een 4e plaats.

Touché 2(niv 6) waren met z’n drieen en in topvorm. Zij scoorden met een foutloze service en door menig balletje goed te verdedigen, belandde die bal ook nog eens na 3x spelen op de grond bij de tegenstander. Zij wonnen alle drie de wedstrijden, met 12 punten stegen zij op de ranglijst en eindigde na een herziene stand op een 5e plaats.

Het 4e team-Touché 4(niv 4) kwam s’middags in actie en deed niet onder voor de rest. Zij speelden 4 wedstrijden, waarvan zij er twee  wonnen en twee gelijk .ook zij eindigde op een 5e plek met 22 punten. Uiteindelijk kregen ze allemaal een vaantje en konden op een gezellig en enthousiast toernooi terug kijken.

16/05/2011 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post