Volleybalverenging Touché al twintig jaar een begrip in de regio!

Dit jaar bestaat volleybalvereniging Touché twintig jaar. Om dit jubileum te vieren organiseert Touché op zaterdag 24 april een feestdag voor leden en oud-leden. Het belooft een dag vol sport, plezier en gezelligheid te worden.  Zo start de dag met een toernooi voor de mini’s en voor de jeugd C en A. ’s Middags volgt een gezellig en sportief weerzien tussen leden en oud-leden tijdens het seniorentoernooi en wordt de laatste competitiewedstrijd van Dames 1 tegen Arvevo 3 uit Arnhem gespeeld. De dag wordt afgesloten met lekker eten en een feestavond. Dit alles zal plaatsvinden in thuisbasis sporthal Trumele in Dreumel.

Voor het minitoernooi dat in de ochtend plaatsvindt zijn verschillende verenigingen uit de regio uitgenodigd . Buiten de wedstrijdjes om hoeven de kinderen zich niet te vervelen; er wordt een springkussen geplaatst en er zijn nog een hoop andere speelmogelijkheden.
Voor de jeugd C en A zijn ook verschillende teams uit de regio uitgenodigd om een leuk toernooi te kunnen neerzetten. ‘s Middags is er een sportieve reünie voor senioren in de vorm van een toernooi. Oude foto’s van ‘de helden van weleer’ zullen op scherm te zien zijn  en tussen de wedstrijden door kunnen onder het genot van een hapje en een drankje oude verhalen worden opgehaald. Om half 6 speelt Dames 1 haar laatste competitiewedstrijd tegen Arvevo 3. Vervolgens staat het buffet klaar en is er een feestavond met muziek, hapjes en entertainment.

Twintig jaar geleden is Touché ontstaan uit een fusie van twee verenigingen: de Eagles en Binair. Touché is een gezellige volleybalclub met voor ieder wat wils. Zo beschikt de club over twee herenteams, vijf damesteams, twee jeugdteams en vier recreantenteams. Ook is er een enthousiaste groep mini’s die wekelijks trainen en regelmatig deelnemen aan een toernooi.

De vereniging heeft teams die acteren op verschillende niveaus. Zo komen de heren uit in de 1e klasse op regionaal niveau en draaien de dames al enkele seizoenen goed mee in de subtop van de Promotieklasse B van de regio Nieuw Gelre. De recreantenteams spelen mee in de Maas & Waal Recreantenvolleybalcompetitie waarin zij in verschillende klassen zijn ingedeeld. De jeugd is altijd een speerpunt van Touché geweest. Hier wordt veel in geïnvesteerd. Om het niveau van de jeugd naar een hoger niveau te brengen zijn onlangs twee nieuwe professionele jeugdtrainers aangetrokken.

Dat saamhorigheid en gezelligheid begrippen zijn die goed bij de vereniging passen blijkt wel uit het feit dat er regelmatig leuke activiteiten worden georganiseerd. Zo is er bijvoorbeeld het jaarlijkse Touché buitentoernooi en worden er leuke uitjes georganiseerd voor de jeugd. Kortom: een gezellige club voor jong en oud met voldoende mogelijkheden voor zowel competitiespelers als de recreatieve volleyballers!

Ben jij ook lid geweest van volleybalvereniging Touché en lijkt het je leuk om oude tijden te doen herleven? Geef je dan snel op voor het jubileumfeest op zaterdag 24 april via het formulier op de website www.vvtouche.nl ! Ook voor meer informatie over het programma van deze dag kun je terecht op de website.

Telefoonnummer
Naam introducé/partner
Opmerkingen

31/03/2010 This post was written by Categories: EvenementenNieuws No comments yet