Jeugd Touché naar selectietrainingen

Zondag 25 oktober zijn er weer een aantal jeugdleden naar de selectietrainingen van de Nevobo geweest. ’s Morgens om 10.00 uur was er een grote groep c-jeugd waaronder Ilse en Danique die hun kunnen moesten tonen. De meiden die alletwee pas weer kort volleyballen deden erg hun best.
Om 12.00 uur was het tijd voor de a-meiden . Annet , Emma en Florence moesten erg hard werken samen met meiden die al in de selectie zaten of zelfs al in de dames competitie spelen. Om 14.00 uur was als laatste nog de b-groep voor de meiden aan de beurt. Elise hield zich daar prima staande en is weer geselecteerd voor de trainingen. Helaas de andere meiden niet maar het was wel voor iedereen een leerzame dag tussen al die jongens en meiden waarvan toch een groot gedeelte teleurgesteld naar huis moest omdat natuurlijk niet iedereen geselecteerd kan worden.

27/10/2009 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post