Meiden A wint spannende wedstrijd tegen Pegasus

Vandaag was de 1e wedstrijd van de meiden A waar een beetje onzeker aan begonnen werd. De opdracht van de trainer was namelijk om het nieuw aangeleerde systeem te spelen. Maar al snel bleek in de 1e set dat bijna iedereen dat toch wel doorhad en door een goede sturing van Annet stond iedereen op het goede plekje. Door een goede concentratie was een 25-16 al snel de uitslag van de 1e set.

In de 2e set keek Touche al snel tegen een achterstand die weer weggewerkt werd door oa een goede service van Sanne en Emma. Maar toen de meiden weer bij waren kwam Pegasus toch weer op voorsprong en moest er weer een achterstand weggewerkt worden . Door hard te werken en mooie set-ups van Inge naar Florence werd de stand uiteindelijk 29-27 voor Touche. De derde set was het allemaal iets minder met name door een goede service van de tegenpartij.  Zelfs de gemene prikballetjes van Ilse en de mooie aanvallen van Inger konden er niet voor zorgen dat ze voorkwamen. 25-22 voor Pegasus. In de vierde set werd besloten voor de winst te gaan en dat gebeurde ook. Er was felheid en duidelijkheid in het veld en regelmatig een mooie middenaanval van Kasia ondanks alle ballen van de heren die ernaast aan het inspelen waren. 25-20  voor Touche.

11/10/2009 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post