Jeugd C neemt 1 puntje mee uit Boven-Leeuwen

Na 1 jaar geen wedstrijd meer te hebben gespeeld, mocht zaterdag JC1 naar Siok in Boven Leeuwen. Dit jaar bestaat het team uit 13 spelers, 4 spelers zijn doorgeschoven van de jeugd naar JC1. Vandaag gingen Rik, Kiki, Pien, Kirsten, Dewi, Indy, Wout en Mirna mee. Wat zijn ze toch in dit corona jaar leuk gaan spelen en hebben de buitentraining door Monique toch zijn effect gehad. Helaas verloren we met 3-1. De 1e set verloren we met 25-22, de 2e set verloren we me met 25-11, de 3e set verloren we ook helaas met 25-13 maar de 4e set wonnen we met 25-15. Rik blokte een paar keer een mooie bal bij het net. Indy heeft een mooie opslag en haalde hier diverse puntjes mee binnen. Kirsten was in goede vorm en pakt diverse ballen waar de tegenstander geen raad mee wist. Ook Kiki redde een mooie bal en sloeg deze weer over het net. Dewi als aanvoerster stond sterk in het team en ging er weer helemaal voor. Wout die met regelmaat de tegenstander wist te verrassen door strakke ballen over het net te spelen. Mirna die prachtige ballen in het midden terug speelt als 2e speler. Wout en Kiki wisten samen 6 punten achter elkaar te behalen met de opslag in de 4e set. Er werd veel in drieën gespeeld. En met de laatste set door Rik gingen we met 1 gewonnen set naar huis. Al met al een hele mooie wedstrijd om naar te kijken. Jongens en meiden, super gespeeld en bedankt voor het coachen Francis en Sandra.

20/09/2021 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post