Volleybalvereniging Touche bruisende start nieuwe jaar

In Dreumel begint het jaar 2023 goed voor de leden van Touche.Bij de eerste training van dit nieuwe jaar hebben alle 87 leden (en vrijwilligers !!) van de vereniging een mooie sporttas gekregen, voorzien van de eigen naam en het logo van de club.
En 15 januari is een oude traditie nieuw leven ingeblazen; er was weer een “nieuwjaarstoernooi”.Met mix teams, samengesteld uit alle niveaus en leeftijden, werd er gezellig en zeker ook fanatiek gespeeld tegen en met elkaar. Een mooie manier om elkaarte ontmoeten buiten de reguliere teamsamenstelling. Zeker bij het hapje en drankje na afloop werd de kennismaking verder voortgezet.Het was een gezellige middag daar in Den Hoender en een mooie aftrap van de tweede helft van dit volleybalseizoen.

17/01/2023 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post