Grote Club Actie: wij doen mee !

De Grote Clubactie gaat bijna weer van start. Vanaf zaterdag 18 september kun je loten kopen om Touche te steunen. Onze leden gaan langs de deur, maar het is ook mogelijk om online loten te kopen!

Binnenkort volgt meer info!! Hou je mail in de gaten !

Een lot kost €3,- per stuk, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat. Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Verkoopboekje met QR-code
Onze jeugdleden zullen via het verkoopboekje loten verkopen. Het verkoopboekje is uitgebreid met een extra optie. Kopers kunnen ook met hun telefoon (op afstand) een lot kopen door de QR-code op de voorkant van het verkoopboekje te scannen. Hoe dit in z’n werk gaat, zie je in dit instructiefilmpje.

15/09/2021 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post