Even voorstellen… stagiaire Touche

Beste spelers en ouders,

Jullie hebben mij vast al zien lopen in de sporthal, dus ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Manon Schiltmans en ik loop dit jaar stage bij jullie vereniging. Ik ben 17  jaar oud en ik woon in Kerk-Avezaath samen met mijn ouders,broer en kat. Ik zit nu in het eerste jaar van sport-en bewegingscoördinator in Amersfoort. Op mijn 6de ontdekte ik volleybal en nu volleybal ik al 11 jaar bij volleybalvereniging TiVoC in Tiel.

Zelf speel ik in Meisjes A en dames 1 en ben ik assistent-trainer van Harald van Neerbos bij de C-tjes, B-tjes en de mini’s.  Mijn hobby’s zijn gitaar spelen en sporten. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u altijd op mij afstappen.

Tivoc 2015-2016

Op de foto ben ik de 3de van links.

19/10/2015 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post