Word ook een volleybalmaster !

Volleyballen is voor jou als ouder langs de lijn veel leuker als je de spelregels goed kent. Je begrijpt de scheidsrechter beter, snapt waar je kind blij of gefrustreerd om is en bent op die manier meer betrokken bij de sportbeleving van je kind!
Via Volleybalmasterz.nl kun je op een leuke én handige manier kennis opdoen van het volleybalspel door spelsituaties te bekijken met handige voorbeelden, ondersteund met foto’s en video. Je krijgt uitleg over hoe volleybal nu precies in elkaar zit en kunt je spelregelkennis oefenen door het maken van een oefentoets, alleen of in clubverband.

Ook kan iedereen op www.volleybalmasterz.nl gratis en eenvoudig zijn spelregelbewijs halen. Een leuke bijkomstigheid, omdat je met dit spelregelbewijs ook wedstrijden in de laagste klassen mag fluiten. Wist je trouwens dat je winkans groter wordt als je de spelregels goed kent? Een win-win situatie! En voor de echte masters: een snelcursus volleybalgeschiedenis!

13/10/2015 This post was written by Categories: Jeugd & mini'sNieuws Comments are off for this post