Woensdag 14 september was de ledenvergadering van Touché.
De voorzitter begon met een terugblik van vorig seizoen. Met foto’s van de leuke dingen die gedaan zijn naast het volleyballen . De kampioenschappen van de jeugd, de vrijwilligers dag, radio met Isala bij XtraFm . Maar ook het jubileum van scheidsrechter Leo Bouman werd genoemd. Hij is al meer dan 40 jaar scheidsrechter en heeft daarvoor een speldje van de Nevobo ontvangen.

Daarna een vooruitblik naar het nieuwe seizoen. Touché speelt dit seizoen met 5 miniteams , 2 JC teams , 1 dames team en 3 dames recreanten teams in de competitie. Die allemaal kunnen spelen en trainen dankzij de vele vrijwilligers die Touché heeft. Er zijn ook mini leden die bij Trivos in Wijchen meetrainen.Er staan ook weer bijzondere dingen op het programma: 2 oktober een clinic voor de mini’s en de jeugd i.s.m. Isala en Siok en Action Volley , 15 oktober een gezellige middag i.v.m. het 40 jaar bestaan van de sporthal. Er is een gedachte om een mini-kamp te organiseren. En het opleiden van nieuwe scheidsrechters/trainers staat ook op het lijstje.

Dit zijn allemaal dingen voor het nieuwe bestuur. Tijdens de ALV zijn er bloemen voor de bestuursleden die stoppen en al jaren in het bestuur zitten. Jeanne, Henny en Eline dankjewel en we wensen het nieuwe bestuur veel succes.

15/09/2022 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post