De Oversteek wint het scholen volleybaltoernooi.

Afgelopen zaterdag was het een gezellige drukte in de sporthal in Dreumel. Als afsluiting van de volleybal gymlessen die gegeven zijn met Actief Maas en Waal , organiseerde Touché het toernooi deze keer in Dreumel. De gymlessen zijn op 9 scholen gegeven met behulp van Actief Maas en Waal, Touché , Isala en Siok. Zaterdagmiddag waren er 12 teams die gingen spelen om de wisselbeker. Die had een jaar lang op de Oversteek gestaan.

Er werd in 4 verschillende poules gespeeld, dit zorgde ervoor dat iedereen voor de pauze 3 partijtjes kon spelen. Na het nodige telwerk door Elly in de pauze, werd er nog een wedstrijd door iedereen gespeeld. Wethouder Ton de Vree kon hierna de finalisten bekend maken. Op het middenveld , met alle kinderen erom heen, werd de finale gespeeld door een team van de Oversteek en een team van de Marienhof. Saar ,Lise en Arne van de Oversteek speelden een hele spannende wedstrijd tegen Jorn , Cas en Lois van de Marienhof. Er werd goed gevangen, gedraaid en gekeken waar de bal heen moest. Na de 2 sets had uiteindelijk de Oversteek de meeste punten en staat de wisselbeker, uitgereikt door wethouder Ton de Vree , weer op de Oversteek.

Het was een gezellige en sportieve middag , dit was mede door alle vrijwilligers die aanwezig waren. Kinderen die graag verder willen met volleybal kunnen op 9 april , 16 april en 7 mei van 17.15 tot 18.15 gratis meetrainen in de sporthal in Dreumel. Als je nog niet opgegeven bent kan dat door een mailtje te sturen naar twakverm@hetnet.nl

01/04/2019 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post