Start seizoen 2009-2010

Het nieuwe volleybalseizoen staat weer voor de deur ! Volgende week, 31 augustus, beginnen de trainingen van Touché weer. De trainingstijden en indelingen kun je op de site terugvinden. De eerste wedstrijden zullen worden gespeeld op 17 september a.s., waarbij de dames en heren recreanten en dames 4 Nevobo het spits afbijten. De eerste thuiswedstrijden van dames 1 worden gespeeld op zaterdag 3 oktober.

Van de nieuwe digitale spelerskaarten hebben we nog geen update van de Nevobo. Meer nieuws volgt zodra dit bekend is.

Voor leden die hebben opgezegd: denk eraan dat dit SCHRIFTELIJK (per email) dient te gebeuren bij de ledenadministratie, Linda Valkenburg en wel uiterlijk 1 september aanstaande ! Het is NIET voldoende om het alleen aan je trainer/coach door te geven.

27/08/2009 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post