5e plek voor Arjan en Tim op NK Beach

Tim Konings en Arjan Roelofs, spelend voor team “De Hoogewaard” hebben afgelopen weekend met succes deelgenomen aan de Open Nederlandse Kampioenschappen Beachvolleybal 2009. Tim en Arjan, beiden 16 jaar, dede mee in de poule tot 18 jaar. ’s Ochtends kwalificeerden ze zich na enkele spannende duels voor de winnaarspoule. Het was afzien in het hete zand van het strand van Hoek van Holland, onder de hete zon en de zwoele zeewind gingen liters koel water naar binnen. ’s Middags speelden ze zich naar een verdienstelijke 5e plaats. Een geweldige prestatie voor de jonge Maas en Waalers. Tim komt uit Dreumel en Arjan uit Winssen. Ze trainen nu bij volleybalschool Aiolos en beachen op de Berendonck in Wijchen. Daar vindt a.s. weekend een beachtoernooi plaats, en ook dan zijn ze weer van de partij.

Bron: De Waalkanter, 8 juli 2009

09/07/2009 This post was written by Categories: NieuwsWedstrijdverslagen heren Comments are off for this post