Meisjes A trapt het seizoen af met 5 punten winst

Meisjes A begon na een hele lange wedstrijdstop (we weten niet eens meer wanneer de laatste wedstrijd werd gespeeld) dan eindelijk weer aan de langverwachte competitie. Tegen Gemini uit Elst ging de competitie vanmiddag van start. De meiden hadden vorige week ter voorbereiding een toernooi in Arnhem gespeeld en begonnen gemotiveerd aan de wedstrijd. De servicedruk kon hoog worden gelegd, aanvallend moest het team nog een beetje op gang komen. De servicepass werd goed onder controle gehouden en met een paar sterke servicebeurten van pakte Touche de setwinst: 25-17. In de 2e set was het hetzelfde beeld. Touche was aanvallend sterker en kon mooie combinaties maken. In de hele set bleven zij een paar punten voor op de ploeg uit Elst, al verliep het halverwege wat moeizamer. Dit resulteerde in een paar lange en moeizame ralleys waarbij de aanval niet echt uit de verf kwam. Een prima invalbeurt van buitenaanvalster Indy Hoks bracht het team winst: 25-15. De 3e en 4e set gaven eenzelfde beeld. Touche was het kwalitatief betere team en kon vooral met de service veel punten scoren. Lieke Megens zorgde voor een steady passing waardoor de spelverdeling de aanvalsters goed kon bedienen. Er werden diverse aces gescoord met een sterke service door spelverdeelster Inge Verbruggen, en ook buitenaanvalster Esmé van Oort zat in de laatste set beter in de wedstrijd. Met twee keer 25-19 pakte de meiden een mooie 4-0 overwinning. Een goede start van het seizoen ! Volgende week speelt meisjes A uit tegen Trivos in Wijchen.

20/09/2021 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post