Start volleybalseizoen 2019-2020

Terwijl iedereen nog volop van de vakantie aan het genieten was of is, zijn we in de club al weer druk bezig geweest met het indelen van de zaal en de trainingsgroepen. Alle informatie voor het nieuwe seizoen is te vinden op de website. Ook via de Facebookpagina van Touche wordt regelmatig informatie gedeeld. Neem hier zeker eens een kijkje !

De trainingen voor het nieuwe seizoen starten op maandag 19 augustus a.s. (week 34).

Algemene mededelingen van het bestuur:

Het bestuur bedankt nog iedereen hartelijk die op ons gestemd heeft  voor de Rabobank Clubkas Campagne waarmee we mooi € 334,- hebben opgehaald voor de club!

De Algemene ledenvergadering voor leden en ouders van de mini’s en jeugd is op woensdag 18 september 2019 in MFA D’n Hoender.

Wij wensen iedereen een sportief, succesvol en gezellig (volleybal)seizoen!

12/08/2019 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post