Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF)

Het Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF) is de modernste manier van het registreren van wedstrijden in de Nederlandse volleybalcompetitie. Met behulp van het Digitaal Wedstrijd Formulier zijn alle wedstrijdgegevens en uitslagen snel up-to-date.

Na de introductie in 2013 en de daarop volgende verbeteringen, heeft inmiddels zo’n 77% van alle volleybalclubs in ons land de voordelen van werken met het Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF) ontdekt: eenvoudig en tijd- én kostenbesparend.
Vanaf seizoen 2017-2018 stappen we met de volledige zaalcompetitie helemaal over op DWF via de versie ‘Resultaat invoeren’. Vanaf komend seizoen werkt onze regio en dus ook Touche met het DWF. Hiertoe zijn door de vereniging 2 devices (tablets) aangeschaft om de formulieren online te kunnen invullen en versturen.

Op de laatste ledenvergadering is er een demonstratie gegeven over het invullen van het DWF. Coaches en begeleiders als ook de aanvoerders (in de seniorenteams) dienen op de hoogte te zijn van het invullen van het DWF. Heb je hierover vragen, kijk dan op de site van de Nevobo.

12/09/2017 This post was written by Categories: Nieuws Comments are off for this post