Touché-FEST , Touché bestaat 25 jaar – Programma – 24 Oktober 2015

Touché bestaat dit jaar 25 jaar en dit willen we vieren met leden, oud-leden, supporters, sponsoren en belangstellenden. Zaterdag 24 oktober zal de sporthal weer ouderwets bruisen. Voor de leden en genodigden zijn er spectaculaire Bossaball clinics. Eén derde van de zaal zal in OktoberFest stijl zijn aangekleed. Hier is iedereen (van jong tot oud) welkom om gezellig herinneringen op te halen ,de expositie van Touché 25 jaar te bekijken, Bossaball te spelen en nog veel meer vertier. Vanaf een uurtje of 19.00 zal de muziek wat harder gezet worden en kan het ToucheFEST gewoon verdergaan. Voor aangemelde leden (en overige aangemelde relaties) zullen er een aantal consumpties en een hapje aanwezig zijn. Overige consumpties zijn tegen een gereduceerd tarief voor iedereen te koop. De gehele dag zal koffie en thee voor iedereen vrij beschikbaar zijn.

Dus meld je snel aan voor een gezellige Touche middag/avond via het volgende formulier:

Aanmelden: http://goo.gl/forms/GsCifZBv5f

Uitnodiging 25 jaar Touche

Programma:

programma

17/10/2015 This post was written by Categories: Evenementen Tagged with:
Comments are off for this post